så kommer tårarna tillbaka när man minns

väldigt skön dag. alla lektioner har gått snabbt, jobbat på effektivt idag. fast jag måste erkänna att jag lekt massa med mobilen också, min ögonsten ;> slutade typ tidigt idag, 14.20. kändes perfa! , skulle åkt in till stan en sväng och träffat totte men jag hade inga busspengar, fakkk. nåja, blir väl å vara med han imorgon skulle jag tro? , får kirra fram cash, "pappa betalar" heter de:) mjohodu, ikväll ska jag bara ta de lugnt. inte göra något alls. kanske tar fram uppsatsen, skriver lite på den och ser slår jag väl kanske på en film eller ngt. låter perfekt i mina öron en dag som denna! , kallt och jävligt ute. får väl se om jag orkar ta mig till ica nå senare ikv, köpa nå karra? typ lagt ner godisätandet rätt ordentligen nu, inte ätit på flera veckor. starkt ;> , nåja. hör av er? blöt-puss

du är bra:) ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0