Ångest

Suttit och bläddrat igenom alla möjliga sidor på nätet. jag har hittat hur mycket som helst, speciellt söta klänningar och pumps. somsagt så kommer barnbidraget på Måndag och jag förstår inte hur jag ska ha råd med allting, och givetvis så får jag väl tänka till litegrann och köpa det viktitgaste först. så tänker man varje månad, men ibland slutar det med att man inte alls köper det man skulle köpa. sen ska jag även hinna med en soldusch, eventuellt två innan balen. jag måste ringa dit och höra om det är samma priser som förr. känns lite surt när det kostar 300, det svider till i plånboken och man har inte alls någon lust att betalla såna summor när det bara håller i ca 2 veckor. måste hursom helst prova det innan balen så man inte kommer dit, svart som kol eller röd som en räka. Inte rikigt bestämt vilken färg jag ska ha på klänningen heller, förmodar att det blir något som framhäver ögonen. skorna ska väl inte vara något större problem, jag har blivit helt sko-galen på senaste tid eller med andra ord, som min mor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0