Daydreamin'

Dagen har gått ovanligt snabbt, jag har varit igång hela dagen. jag gick till vårdcentralen, och dem tog in mig i akutrummet. hon skrapade, tröck och gjorde allt möjligt. hon hade inga svar på vad det kunde vara, men gav mig lite råd och tips, och bad mig att komma tillbaka till veckan, eller fara till doktorn under helgen om det blir värre. hon la om mitt ben iallafall, lite olika spriter som rengjorde osv. jag kände mig något lugnare när jag gick därifrån. jag drog somsagt till gymmet efter de. jag sprang idag, sen vart det även lite magövningar. mer än så vart de inte, de kändes som att de räckte för idag. imorgon blir det nog mest troligt att springa ute, hoppas på bättre väder!

Nu har jag just precis ätit middag och mammas goda sallad. ikväll ska jag umgås med sanna. vi ska nog inte göra något speciellt, säkert ta det lugnt framför tvn. tydligen kommer Adam och Eva på fyran klockan nio. jag satsar en hunka på att vi kommer se den, haha. inte sant sanna? ;)


Kommentarer
Postat av: SANNA

hähä, oja! och absolut inte gå till konsum, närå.. :o



btw, hänkar gärna å springa nån dag, ute. fast inte imorgon kanske men nån dag nästa vecka!

2009-04-09 @ 16:45:08
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0