Deg-dag

Igårkväll drog jag ut en sväng med sebastian, ett tag sen sist! vi pratade väl om lite allt möjligt. sen vart herrn hungrig så vi gick hem till han så han fick i sig lite käk. sen vart det tv-tittande och lite skit snack. en helt duglig lördagkväll för min del!

Imorrse vaknade jag elva. jag följde med mor min till Rosvik en sväng, hade ingenting annat för mig så det kändes lika bra. vart kaffe, fika och strax efter det for vi hem. nu sitter jag och väntar på att mor min ska komma hem från affären. hon är och handlar, sedan blir det go-käk. morötter blir man aldrig mätt av

Philip kommer hem ikväll, äntligen skulle jag väl vilja säga.
jag har inte träffat honom på en vecka, så det ska bli skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0