Det efterlängtade lovet är här

Imorrse drog jag till skolan med ett leende på läpparna. när jag kom till skolan insåg jag hur mycket jag igentligen hade att göra idag. jag började med huset, som vart helt åt helvete. sen gjorde jag och sandra labb-papprena snabbt, ganska så komplicerade uppgifter. sen var det bara att knalla iväg till datasalen och hämta fakta om kemi, material. och därefter var det bara att gå till ett klassrum och skriva på, som bara den. jag gjorde även extra uppgifterna så jag hoppas på ett VG, jag är då iallafall säker på ett G. sen återstod omprovet, fysik och biologi. vi hämtade papprena, och så dum som ullis o alla andra lärare är så märkte dem inte att vi fuskade. provet blev dock inge lättare för de! får se om jag klarar det, skulle vara skönt så man bara får ta igen allt de sista, och sen bara gå vidare. jag kom även överens med anneli idag, måste ju ha varit första gången. jag bestämde mig för att ta mig tid till att plugga, idag, imorgon och även på långfredag. det passar bra för mig för jag kommer ändå troligtvis inte ha något annat att göra. känner mig taggad

Nu är hursom helst lovet här, äntligen! jag ska somsagt plugga, och innan middagen ska jag fara och träna. efter det blir det väl inte så mycket mer. blir väl att äta god middag, slänga sig på soffan och bara njuta! om igenting annat dyker upp förstås.
jag är helt öppen för förslag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0