Du är vad du äter

Självklart ids man inte sitta och kolla på sånt skit, men det läskiga är att man alltid fastnar framför det ändå. Anna Skipper är ju helt otrolig igentligen, enda sättet att få henne hel-nöjd är väl att sluta äta helt och hållet. fast samtidigt så får man lätt dåligt samvete av att se på programmet, det är inget man lär sig av tycker jag. hon kommer väl med bra tips, det är väl en bra grej men måste man överdriva och byta ut sin mat helt? man lever bara en gång, man ska väl njuta av livet också. slår vad om att Skipper själv trycker i sig en pizza varje dag, skulle inte förvåna mig

Har suttit framför tvn hela kvällen, fast med läxböckerna förstås. jag var sjukt trött, har varit det precis hela dagen. mamma gjorde kaffe åt mig och jag vart direkt mycket piggare! jag har då fått en del gjort iallafall, skönt det. imorgon har jag ett prov i engelska, och innan det nationella, vilket igentligen inte går att plugga till speciellt mycke. ska väl sätta mig och kolla igenom matten så jag har någorlunda koll iallafall, lär väl ändå glömma hälften till imorgon. blir nog att fortsätta sitta framför tvn, se efterlyst som börjar om några minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0