En dag i taget

Denhär dagen har glidit på rätt bra. jag har jobbat flitigt idag, och nu är vi äntligen klara med både svenska och engelska nationella. nu återstår bara matten och No:n. 92orna har tur som slapp nationella i No förra året eftersom detta är ett helt nytt system och dem börjar med det just dethär året, helt sjukt igentligen. jag vet redan hur det kommer att gå, haha. jag känner att matten går ganska bra för mig just nu, att allt faktiskt börjat fastna för mig. känns kanon faktiskt! fast samtidigt, ett nationellt prov sänker ju aldrig ditt prov hur det än går. enligt lärarna, men alla säger ju olika

Ikväll skulle jag varit med min snygging, men tyvärr mådde han inge bra. jag drog till öppet hus och umgicks med klasskompisarna. vi gick direkt till idrottssalen och hann precis i tid till amerikanska dansen. jag skrattade verkligen så jag grät! det var verkligen kul, och värt demdär 50 poängen som var och en fick. blir kul och se om våran klass vinner demdär biobiljetterna, vore isåfall väldigt tur för våran del. vi har alltid haft sån otur!

Mina planer nu efter öppet hus var att fara och träna, men det tänkte jag göra imorgon på morgonen innan skolan. hur skönt låter inte det igentligen? att börja dagen med att träna, finns fan inge bättre :) blir väl att ta med dig nån frukt efteråt så jag inte är allt för slö. jag och sanna ska sitta i fiket precis hela dagen och dega. super skönt såhär en söndag o allt! vi får en gratis dricka och en macka, och för min del blir det inge mer cola. jag fick ångest idag när jag drack den, min sista..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0