En trött Ida

Fan. jag måste resa på arslet och ta mig till mamma nu och hämta mina grejer, men jag orkar helt enkelt inte. tanken var att jag skulle gjort det för länge sen så att jag kanske fått tid över att plugga lite men jag har istället fastnat framför denhär burken, och nu sitter jag här och halvsover. måste försöka plugga in War and piece kapitlet, och efter de ta en dusch och sätta mig på soffan med te-koppen i handen och se Parlamentet, och sen Filip och Fredriks nya program Söndagsparty, får ju bara inte missa dem två alltså.

Antar att jag ska kila nu så jag får hoppa in i duschen så fort
som möjligt, det som jag faktiskt sett fram emot hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0