Favo

Idag hade vi Favo-dagen, som alla andra Onsdagar. dagen rullade på rätt bra! jag blev klar med saker och ting och det kändes som en stor lättnad. jag har saker kvar men det tar jag väl tag i så småningom. ikväll ska jag plugga matte, eftersom vi har nationellaprov i det imorgon, känns lite surt men det känns väl som att det är på tiden att man gör bort det också. skoldagen gick som sagt bra, jag drog hem lite tidigare eftersom jag var jätte trött och hade ont i huvudet. jag tog bussen hem, jag stannade till i stan och köpte mig en genomskinlig body, en svart. supersnygg! lägger väl upp en bild senare

Nu sitter jag framför tvn hos mamma, håller på att somna här sittandes, vet inte vad det är med mig idag. ska väl sitta här tills middagen blir klar, sen äta och sen börja med pluggandet. känns som att jag inte orkar nånting idag, men jag får försöka så gott jag kan, i guess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0