Föreläsning

Dagen har varit otroligt skön. dagen började med matte, där bara jag och sanna pratade idag. jag hade nämligen glömt boken hemma idag så jag satt och störde henne istället, sjysst kompis som jag är. efter den lektionen slutat var det bara att börja knalla mot idrotten och ha konditionsbana. jag måste ju vara den enda som gillar den? haha, tyvärr var det sista konditionsbanan för i år, för alltid antar jag. jag hann iallafall vara med ett tag, nästan hela idrottspasset, vilket jag tyckte var bra! jag fick gå tidigare pga utvecklingssamtal. jag fick snabba mig dit, sen satte vi igång. det gick väl rätt bra, det var inte lika tjatigt som förr. vi ska ha ett till möte den 18 Maj, för att se hur det har gått. jag ska nog fixa allt ändå! nåja, efter samtalet så gick jag och åt lunch, sen letade jag och sanna upp Ullis och sa att jag hade blivit "bjuden" till en föreläsning, och hon tog det bättre än vad jag förväntade mig så det var bara för oss att dra dit. skönt! det började 13.00 och slutade ungefär runt 3-tiden. efter det knallade vi runt på stan, och jag letade efter skor som en tok. jag blir tokig på att dem har slut 36:or överallt, så typiskt. nåja, jag har sparat pengarna nu iallafall. känns ändå bra

Nu sitter jag och lyssnar The kooks och Caesars och tar det lugnt, väntar på att
middagen ska serveras. senare ska jag ut en sväng med sanna, umgås litegrann.

Här har ni henne, Blondinbella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0