Från Fredagen

Igår drog jag till stan och hämtade Sanna, sen drog vi till henne och väntade på Nathalie som skulle komma. när kvinnan till sist kom så ringde Henke och sa att han var vid mig så vi drog dit, dem hade fått slut bensin. smarta jävlar dedär! vi stod och försökte komma på nått bra sätt att greja det, men det vart bara svammel av de. vi stod och snackade och lite sånt, haha. sedan skulle vi dra vidare, dem hade fått tag i bensin och allting löste sig. vi drog till aurorum och väntade på nå grabbs, som var något sega. vi fick för oss att dem stod och väntade på oss en bit bort så vi drog dit, stannade framför dem och såg att det var nå helt andra. då var det bara att dra därifrån, snabbt som attan. vi dog av skratt, haha! till sist kom dem, alla frös som satan och vi drog till Kvantum av någon konstig anledning. sedan drog jag och babesen vidare, sedan vart vi bara två. Jag och Nathalie drog och drack kaffe och snackade om allt, skönt. träffade Philip en stund, sen drog vi hemåt. jag satte mig vid Msn, alla som väl var inne var packade så jag loggade ut och gick och la mig istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0