Hate it or love it

Sjukt vad sugen jag vart på att se filmen Hip hip hora. tycker man att snubben som spelar Sebastian i filmen inte är söt så måste han ha synfel av något slag. han spelar världens gulligaste kille i filmen, och den dagen han lagar makaroner och köttbullar åt mig blir jag nog förmodligen världens lyckligaste :)





Nu har jag hunnit springa, lagat lunch och tagit en lång dusch. nu sitter jag och tar det lugnt och jag kommer nog förmodligen bara att slappa fram tills middagen. får se vad jag hittar på, kanske värmer jag broccoligratängen, eller också så gör jag bara nå snabba nudlar. ett måste är ju salladen, helt klart! jag har inte hunnit med nå pluggande än, får se om jag tar tag i det senare. tror faktiskt inte de om jag ska vara ärlig. det blir mest troligt att kolla på tv, kanske drar jag ner till affären och kollar om dem har öppet, vilket jag tvivlar stort på! nåja, det är trots allt bara påsk en gång om året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0