Hoppsan!

Jag blev kvar en timme igår. Philip ringde och sa att han var på porsön så jag drog ut. vi gick ut och promenera i finvädret, skönt var de! vi gick in till stan, kändes helt lagomt. när vi kom hem till han slog vi på en film, kommer dock inte ihåg vad den heter, men den var bra och även sorglig. tur att jag kunde hålla mig från stor-bölandet iallafall :) efter de vart det lite tv-tittande o sånt. efter massa gorm så blev jag kvar hos Philip, även denhär natten

De var skönt att vakna med en söt pojk brevid sig. de vart morgonmys, och därefter gick jag till centrum och mötte upp sanna där. vi blev väl där en timme, sen drog vi båda hem. här sitter man nu iallafall, klunkar i mig lite ramlösa och ska snart fara en sväng till pappsen. ska dels kika efter min skinnjacka! ikväll blir det mest troligt att basta och umgås, kan hända att de blir imorgon, får väl se. annars drar vi ut och moppsar har vi bestämt. skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0