Larsa

Just nu sitter jag och lyssnar på Lars.W, dricker kaffe och pluggar. det går bra! förutom att jag har datorn framför mig och har därför ganska svårt att koncentrera mig. nåja, dagen är ju inte slut än för de. ska ta tag i det senare, ska snart dra iväg och träna och sen åka förbi pappa en sväng också och hämta kablar b la, och lite skolböcker. får se hur provet går imorgon, så länge jag får G är jag nöjd. jag hade kunnat satsa högre om det inte vore för alla andra o-gjorda uppgifter jag har. jag och Boman ska ta tag i kemin på Onsdag, äntligen. måste nog börja med den också lite smått

Satt och funderade lite. snart Valborg ju! igentligen är det ingen stor grej, men eftersom alla andra gör en stor grej av det hela så blir det ju till slut att man själv också gör de. planerna är att först basta, sedan äta god mat, och sedan vidare, bortåt. jag hade tänkt köpa nån söt klänning inför Torsdagen men det har inte blivit av. jag hittade en på stan förra veckan och har bara skjutit upp på det så jag ska in imorgon och kolla om det fortfarande finns i min storlek, fast jag tippar på att den inte finns kvar. jag får väl skylla mig själv antar jag! jag kommer aldrig hitta nått att ha på mig, fan

Slänger in en bild på Lars då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0