Mammas dag idag

Min mamma fyller år idag, så grattis på dig Mamma-mu

Jag vaknade runt åtta idag och fick nått ryck och trodde att klockan var minst elva. jag låg kvar ett tag och kände mig tvungen att kliva upp, sen kollar jag på klockan och ser att den är 8.15 och jag tänker direkt vad jag håller på med. jag somnade snabbt om och vaknade en stund efter, samma sak igen. och sådär höll det på, jag har vaknat upp och kollat på klockan säkert åtta gånger och trott att den varit hur mycket som helst, så visar det sig att jag sovit max tjugo minuter efter att jag kollade sist. nog kan man vara mysko i sömnen ibland

Dagens planer är få. jag och pappa snackade om att fara ut och äta på en ny sport bar som dem har öppnat här i stan, får väl se om det blir av. annars hade jag tänkt äta frukost snart, sen ta en lång skön dusch och sen bara se vad dagen har att bjuda på. jag tror jag drar ut en sväng ikväll, bara går ut och går. det är mysigt!

Jag och sanna satt och planerade förfullt igår, och vi kom
fram till att vi drar till Donken någon dag. Vårat andra hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0