Middag

Jag gjorde mig en middag, skulle man väl nästan kunna kalla det iallafall. jag hittade nånting spännande i frysen som jag sen bara behövde koka pasta till, gott var de! jag kan inte riktigt svara på vad det exakt var, men det var massa olika grönsaker och nå kyckling i. sen gjorde jag mig en egen liten sallad vid sidan om, vilkett gjorde det ännu godare. jag måste faktiskt erkänna att pastan vart bra. JAG KAN KOKA PASTA!

Nöfff, nu sitter jag här mätt som en jäkla gris. ett par timmar kvar till jag ska iväg till Philip, vad händer? måste förbi morsan och lämna lite grejer sen blir det väl att komma tillbaka hit. datorn lockar mig inte alls, inte tvn heller för den delen. jag har varit ute o sprungit, varit till ica, städat och duschat. kan det bli tråkigare än såhär? tveksamt.

Se-värd, helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0