Plugg

Jag har fullt upp med att plugga biologi/fysik, jag har nämlligen prov imorgon. bäst att fixas! efter pluggningen ska jag iväg och träna och sen blir det dendär sköna bastun på de, jag ser fram emot de. blir väl att plugga lite till innan man somnar, ta en extra titt. klarar jag inte dethär går jag och gräver ner mig

Skönt att morgondagen är den sista, sen är det lov! jag ska försöka hinna klart med så mycke som möjligt imorgon, så att jag sen slipper allt pluggande under lovet. har jag ingenting att göra under långfredagen, o alla röda dagarna efter de så ska jag plugga. jag ska inte säcka framför datorn har jag bestämt :) Philip far iväg igen så jag är rätt så säker på att det blir något i den stilen. blir väl att mysa på med sötepöten när han kommer hem, mer än så vet jag inte. jag ska nog bara ta vara på tiden, det är de viktigaste känner jag just nu

Nu ska jag återgå till mitt pluggande. wish me luck!

Kommentarer
Postat av: SANNA

good luck och chacarrrrron!

2009-04-07 @ 21:17:23
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0