Som alla andra måndagar

Dagen började med bild, en kanonstart! länge sen vi hade bild, de är helt klart ett utav dem roligaste ämnena i skolan. idag skulle vi sätta oss i korridoren och rita av den. jag, thomas, sanna och boman gick upp och satte oss och började rita förfullt. vi var väl inte fullt så aktiva i ritandet till en början, men när vi slutade lektionen visade det sig att vi faktiskt nästan var klara. fröken-fläta var nog rätt så nöjd med det hon såg :) resten av dagen var dryg däremot. mitt huvud ville verkligen inte hänga med idag, men det gick väl bra ändå skulle jag väl tro. imorgon är det tisdag, bäst att vara utvilad. då däremot, kan man snacka om jobbig dag alltså!

Får väl se vad som händer nudå, jag har ingen aning om vad jag är på för humör. jag är pigg men ändå inte. jag ska mest troligt gå och slänga mig på soffan nu, vänta på middag. sen, eventuellt gymmet. får se om något annat dyker upp, troligen inte

visa ditt intresse innan du förlorar mitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0