Som i sjuan..

Jag drog till Björkskatan, jag och Sanna bestämde oss för att vara ute. vi drog till konsum, köpte en Loka. en ny smak, den smakade helt okej. vi satt och slöade ett tag, snackade skit om människor som gick förbi och slängde lite fina kommentarer, precis som i sjuan. tro mig, konsum var vårat andra hem! haha, tragiskt. nåväl, vi satt väl där en liten stund. sedan skulle vi ut igen, ut och gå men det hade hunnit bli såpass kallt ute så vi gick mot sanna istället. jag var där i en kvart, sen tog jag bussen hem. det var kallt somsagt!

Nu sitter jag här, halvsovandes. jag somnade nästan på bussen också, så sjukans trött. jag måste gå och göra mig en macka nu känner jag, och dricka nå varmt. jag fryser fortfarande! sen ska jag krypa ner under mitt sköna duntäcke. det var allt jag hade på hjärtat för idag, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0