Stan

Jag och Sanna drog in till stan direkt efter skolan. självklart började vi med att käka när båda var hungriga som vargar, och sen en kaffe efter det. jag provade lite allt möjligt, hittade massor men till slut köpte jag ingenting alls. jag har bestämt mig för att köpa en tröja på Monki nästa vecka när det kommit in, mer än så vet jag inte. hittade ingen klänning som jag till slut ville ha, så det vart ingen helt enkelt. ska sätta mig och beställa skor nu iallafall, ett par pumps. dem fanns inte i storlek 36 så det är väl bara att kika och se om dem har på hemsidan. blir iallafall stan imorgon igen skulle jag tro, får se om jag ids. igentligen måste jag inte köpa något, men jag VILL. tror jag dock sparar tills jag hittar nått som jag verkligen blir kär i istället

Jag och Sanna snackade om att dra ut en sväng ikväll så jag antar att vi ska de. jag har just precis käkat middag och ska väl strax börja byta om osv, sen drar jag väl. ska höra med tjejen hur det blir nuva, vi hörs om du törs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0