Tunga dagar

Igår hade jag inte tillgång till dator men jag antar att ingen sitter och grinar för det. jag hade ett stort prov igår på Andra världskriget. det gick som det gick, ganska bra skulle jag tro. hoppas på ett VG men ett G funkar ju också. efter skolan drog jag och Sanna ut och gled, vi drog en sväng till Mc donalds och tjockade. sedan for jag hem och träffade far min. vi satt och snackade om allt möjligt, sen drog jag vidare till Björkskatan. jag och Sanna skulle hitta på nå, och det gjorde vi också. vi kom hem till henne igen runt elva, då kokade Sanna kaffe åt mig, sen satt vi bara och snackade skit som vanligt. vi hade tänkt att dygna, men jag höll på att slockna framför tvn så för mig hade det varit omöjligt. Sanna slog av sin dator och kom och la sig skavfötters med mig.
"Inga fötter i cheesen denhär gången"

Vi försov oss imorrse, illa men det var helt klart värt de! jag känner mig ganska utvilad och pigg, fast magen kurrar som bara den. vi har lunch en timme, känns tungt. slutar iallafall runt två, sen blir det stan. mer än så vet jag inte! imorgon är det Valborg, äntligen lediga. vi har dock ingen halvdag, utan går hela dagen ut, orättvist tycker jag. nåväl, hoppas på att planerna inte skiter sig. det vore synd

Slänger in en bild från Datasalen. Peter Rydström in my heart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0