Valborg, nästa!

Idag drog jag och Sanna in till staden efter skolan och tog itu med lite saker, efter många timmars väntan. självklart vart vi rastlösa med vi tog oss en glass och svammlade bort resten av tiden. till slut fick man åka hem! jag hittade mig lite plagg som jag ska prova imorgon, idag ides jag bara inte. blir väl att eventuellt dra in och köpa en tröja, måste iallafall köpa mig foundation och lite annat. mer märkvärdigt än så blir det nog inte

Mest troligt blir jag hemma från skolan imorgon, känns så nu. ska städa hela lägenheten med far min, tjäna en extra slant! som sagt blir det staden efter det, och därefter börjar väl Valborgs-firandet närma sig smått. imorgon blir det att basta, äta grillat och dra ut och umgås. äntligen händer det nått i denhär stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0