Det känns vart skorna börjar klämma

Nu har man spenderat några timmar framför sin käraste tv. Sett Paradise hotel och 2 and a half men, därefter kunde jag inte sitta still längre. Nu är allt stabilt, än så länge. Sitter förövrigt och väntar på att få ett sms av min pojkvän. Saknar han och undrar vad han gör för tillfället. Själv sitter jag bara och tänker, knappt ens det. Känns som att min hjärna inte funkar överhuvutaget. Jag är trött, och har funderat på att vända tillbaka dygnet. Vore ju bra såhär innan skolstarten och allt.

Min mamma ska åka till Finland imorgon, och frågade även mig om jag vill hänga på. Först var jag med på det, men när jag fick höra att vi skulle sova över så ångrade jag mig ganska så snabbt. Jag har inget bättre för mig här hemma igentligen, men jag får ju hemlängtan så fort jag far över gränsen. Bäst är det för alla att jag inte följer med, så dem slipper mitt hemska gnällande.

Jag gör så att jag sover ut imorgon. Vädret kommer inte vara någe vidare iallafall, vare sig det är sol eller inte. Man märker att sommaren är långt härifrån, och att det inte blir mer än 15 grader. Bäst att sluta gnälla, får väl helt enkelt bara se vad dagen har att bjuda på istälelt. Kalla Jävla norrland

Du är hela min värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0