Du är ju knepig

Ja, nu har jag kommit hem till slut. Det var ett jävla väntande på Um idag, nästan så jag hade lust att skita i det. Jag ringde till Philip eftersom jag inte fått tid fören klockan fem så jag mötte upp han, vi gick till Okq8 och därefter till Philips garage där Markus och Kalle var. Jag satt och kollade på medan grabbarna skruvade, och det var väldigt underhållande faktiskt. Roligare de än att gå själv på stan i två timmar. Jag hittade inte det jag skulle ha på stan, men det får bli imorgon eller också någon annan dag. Jag kände inte suget idag, man gör helt enkelt inte det när de är nått som "tynger".

Nu sitter jag och tar det lugnt i soffan. Jag har inga planer inför kvällen, kanske dra på gymmet. Jag känner mig deprimerad och skulle därför behöva umgås med någon, så man kan glömma bort allt för en liten stund. Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0