Everybody's changing

Hej igen, på riktigt! Inte hunnit uppdatera så mycket sen fredagen så jag tänkte skriva lite vad som hänt sen dess. Dagen började med att jag åkte in till stan och träffade Sanna, vi bestämde oss för att umgås eftersom båda var lediga. Vi träffade Thomas, och sen även Nathalie och Henny. Därefter vart vi bara fler och fler, trevligt! Jag var inte så shoppingsugen, men det var bara för sällskapets skull jag åkte in dit. Runt fem-tiden började jag knalla till Philip, där vi sen lagade tacos. Sen fick vi springa till bion och möta upp Markus. Vi missade tio minuter av filmen, men världen gick inte under. Efter bion gick vi alla till Philips garage och hängde, och dunkade massa musik. Tills vi sen kom på att vi skulle gå ut en sväng. Vi kollade läget i stan, och satte oss vid norra hamn och tog det lugnt. Därefter vart det inte så mycket mer än de, vi for till Philip där sen han somnade. Jag och Markus var vakna och satt och småskrattade åt Philip snarkningar. Kort därefter skjutsade Philip snabbt hem Markus, och när han sen kom hem så gick vi och la oss.

Igår var det regningt och jäkligt, och det fanns inte mycket att göra alls. Vi umgicks med Markus även då, vi gick på stan och kollade på mobiler och letade efter skinnjacka åt Markus. Därefter åkte Markus iväg, och jag och Philip gick upp till han och tog det lugnt. Båda var trötta så vi gick och la oss i sängen och bara tog det lugnt. Jag fick mig ryggmassage som kändes riktikgt behövlig. Runt halv-åtta tiden så åt vi middag, och kort därefter for vi och köpte masssa gott, som bestod av chirre och dipp. Två påsar av båda, helt sjukt. Men gott var det! Kvällens planer ändrades för mig, men det var skönt ändå. Massa film-mys tackar man ju inte nej till.

Idag vaknade vi runt tolv. Vi duschade, åt frukost och tog det lugnt. Jag kände mig trött även idag, hade kunnat sova några timmar till kände jag. Vi satt och sökte converse skor åt mig från nätet, men det såg inte ut att finnas storlek 3 någonstans, SUCK. Runt tre åkte jag hem, jag fick skjuts av hans snälla mor. Därefter har jag somsagt umgåtts, och dragit en helt vanlig "söndags-chill". Känns bra, hoppas på att jag blir tröttare sen så jag kan somna ikväll. Vore ju bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0