För sent

Jag drog till Philip och "kalasade" igår. Jag blev kvar där över natten sen, därför vart det ingen uppdatering för min del igårkväll. Jag har fått mig cirka fyra timmars sömn inatt eftersom jag somnade klockan sju imorrse och var tvungen för att kliva upp runt elva/tolv-tiden. Jag hade lovat mamma att följa med till Haparanda en sväng, så jag svek inte för det. Vi gick på Ikea såklart, sen drog vi till Skopunkten och därefter till shopping-centret vid gränsen. Vi gick runt där ett tag och jag hittade mig världens sötaste skor, fast dock vinterskor. Nåja, dem var billiga och jag har velat ha såna redan förra vintern så. Sen köpte jag mig trosor och såntdär "smått och gott". Ikea var mycket roligare, vi gick runt där i timmar!

Nu har jag just kommit hem iallafall. Gud så trött jag är!
Slänger upp bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0