Hej Luleå

Jag kom somsagt hem igår, söndag. Helgen har varit underbar för min del, och det har varit ruskigt skönt att komma bort med Philip där inga datorer eller nånting existerade. Vi åkte på fredagmorgon runt halv-elva tiden. Det brukar vara kämpigt att stiga upp, men eftersom jag hade längtat så så var det inga problem för mig. Vi kom fram vid ett-tiden den dagen, då tog vi oss en titt på gården och det fanns mycket roligt att se. Jag hade tänkt att använda mig mest av bilder istället för text nu, eftersom ja inte kommer ihåg allt i ordning.



Deras supersöta traktor. Gammal men go!


Den supersnygga volvon! Inte så ren, men annars fräsh


En ockelbo-skoter. Perfekt size!


Vi tog en cykeltur, från Porsi in till Vuollerim. En bra bit, men det var skönt!
Där vi inhandlade godis och en dricka.


Backen var mindre skön..


Vi drog hit och badade, Spegeldammen. Och stekte på en stor sten


Har en hel mapp med bilder därifrån, men jag valde att lägga ut dessa nu. Jag slänger säkert in fler bilder sen, fanns mycket fint att se. Nästa gång blir det väl till vintern, och det ser jag nästan fram emot ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0