Home sweet home

Jag for somsagt till gymmet. Och jag sprang som aldrig förr, svettet rann. Riktigt charmigt när man sen skulle gå in i styrkerummet. Det var rätt mycket folk på gymmet, men jag hade ändå tillgång till de maskiner jag ville ha. Jag gymmade fram till kvart över fem, sen frågade Sanna mig om jag ville följa med henne till Mc donalds, så jag slängde på mig kläderna och knallade hem och tog en snabbdusch och slängde på mig kläderna igen. Det var inte kul att sitta och kolla på när Sanna åt, när man själv blev så sjukligt frestad. Efter det cyklade vi den vanliga vägen hem, och skilldes åt på björkskatan. Nu är jag hemma igen och känner mig trött, fast samtidigt pigg. Jag tar ledigt från skolan imorgon eftersom jag har tandläkare på morgon, och efter lunch har vi endast en lektion så jag skippar skolan helt. Kanske dåligt gjort av mig, men jag känner att jag måste få vara hemma imorgon. Blir ingen sovmorgon för min del eftersom jag har tid klockan 8.10, men efter det ska jag nog hem och sova någon timma. Senare på dagen blir det stan, först gå runt med Sanna och därefter umgås med Philip och Markus. Mer om det imorgon!

Nu ska jag koka the. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0