Hur svårt kan det vara?

Jag har ringt runt till varenda jävel nu, angående att byta linje. Det verkar vara svårare än jag trodde, och inte kan dem ens låta trevliga i telefon. Imorgon ska jag prata med min mentor, och han ska få hjälpa mig med dethär för dem har nämligen själv valt att inte ha nån studievägledare på den linjen, så därför borde dem ju därför finnas till för eleverna istället. Studievägledaren på Örnen har inte svarat på hela dagen, ingen aning om vad dem gör om dagarna. Förmodar att hon suttit i fikarummet och druckit kaffe eller nått. Åh! Skolan gick väl bra annars, men jag kände direkt att det inte kändes rätt alls. Det valet som jag gjorde var inte alls bra, och jag SKA därför byta. Om jag inte får byta till ledarskaps blir det samhälls. That's life

Efter skolan träffade jag några vänner. Vi gick runt på stan, och själv hittade man ingenting. Känns nästan lika bra, man sparar ju pengar till bättre saker. Imorgon måste jag dock köpa skolgrejer, block och lite annat. Skorna finns ju inte i storlek någonstans, så det blir väl att gå runt barfota snart. Nu ska jag sitta och sura tills middagen är klar.

Kommentarer
Postat av: josefine

Ja! Be om att få byta till Led1A, det är min klass ;)

2009-08-24 @ 16:20:15
URL: http://josse-ni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0