Jag är ju sämst

Jag fick inte med mig nånting från stan idag, och gud så less jag vart. Hittade ett par saker som kanske skulle kunna funka. Igentligen är det inte världens grej men för mig känns det så. Killar borde ju inte vara så kräsna iallafall?
Fan vad kass flickvän jag är.

Jag har just ätit middag och hade tänkt dra och gymma, men kom på att maten måste smälta ner i magen innan jag far någonstans. Jag blir så sjukt irriterad på gymmet då jag får mjält-hugg (rätta mig om jag stavat fel) och det inte går att springa mer. Blir mest styrke idag för min del, känner för det. Ska springa nån km också, och köra ben, rump och magövningar. Ska snacka med gym-instruktören innan jag går idag också.

Hörs sen va'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0