Känslan som aldrig försvinner

Vad kul att se att läsar-statistiken vuxit ordentligt på senaste tiden, de måste ju betyda att jag skriver någorlunda intressanta saker i min blogg. Alltid kul att se när man fått fler läsare, fortsätt!

Känns som att jag igentligen bara suttit och skrivit meningslösa saker här idag, men det har inte varit nån höjdare till dag precis. Nu ikväll har jag städat runt i lägenheten, kändes bra. Rensat lådor och massa sånt i mitt rum, så nu känns det mycke fräshare. Efter det tog jag en lång dusch, den kändes riktigt välbehövlig. Därefter satte jag mig med the-koppen och skvallertidningen och myste på. Nu satte jag mig just här, inte hänt speciellt mycket under demhär timmarna. Stänger väl av snart och lägger mig framför tvn istället. Ikväll är det Paradise hotel ju, 00.30. Drama!

L o v e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0