Chilla sig litegrann

och du säger det var uppenbart
att det aldrig var du och jag.


Sitter och lyssnar på musik. Kanske dags att dra till pappa snart. Sitter och taggar lite inför morgondagen, inga planer på vart det blir men nånstans får det lov att bli iallafall, förhoppningsvis hos Jono. Ska försöka att inte sova bort hela morgondagen med Philip, han kan nämligen vara rätt svår att få upp ur sängen. Blir stan på dagen, och på kvällen blir det party! Lär inte bli så mycke party från mitt håll kanske, men det blir nog trevligt iallafall. Lördagen blir nog lugn iallafall, på kvällen blir det bio med Philip. Vi ska se sommaren med Göran, äntligen min tur!

Nu sitter jag och bara skriver en massa skit, som inte ens är speciellt intressant igentligen. Men sån är jag, jag måste bara få skriva av mig ibland. Sådeså

Puss då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0