Men ack så less

Ja, klockan närmar sig två och jag ligger inte och sover än. Det kommer sluta med att jag somnar fem minuter innan jag ska kliva upp, precis som vanligt. Jag ska väl strax gå och lägga mig i sängen, eller också går jag och plattar håret före det om jag orkar. Min kropp sover, min mitt huvud vägrar. Ögon är uppspärrade som aldrig förr känns det som

Imorgon börjar jag klockan nio, och det blir spännande och se om jag hittar dit. Mitt lokalsinne är nämligen inte det bästa. När det är slut för dagen ska jag träffa några vänner inne i stan när man ändå är där. Ska kika på skor och allt möjligt, framförallt jeans. Vad man hittar återstår ju att se, brukar inte gå så bra för mig när jag är inställd på att köpa nånting speciellt. Nåväl, så ser dagen ut vad jag vet nu. Om jag inte gör något senare på kvällen drar jag en sväng på gymmet. Då gör man nånting bra av demdär extra timmarna!

God natt för min del. Jag måste sova, försöka iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0