Mobilbilder

Jag hittade sladden till min mobil så jag förde över mina bilder som jag tagit på senaste tiden. Det vart ytterligare några fina, och minnesvärda stunder. Inte helt illa att ha mobilkamera, då slipper man ju bära med sig digitalkameran.

Här spelar Promoe på PDOL. (Piteå dansar och ler)


Jag lägger upp denhär bara för att jag skrattade så hårt att jag grät.
Killen till vänster är en rätt rolig prick.


Från i måndags. Här är Oskar som då fyllde 2 år.


Denhär dagen fotade vi massor, dock bara oseriösa bilder.
Jag fick en någorlunda normal bild på Philip den dagen.

Kommentarer
Postat av: SANNA

HAHA :D

2009-08-05 @ 21:54:16
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0