Money on my mind

Ska man verkligen orka gå dendär onödiga vändan på stan imorgon? Känner mig inte ett dugg sugen. Det var några få saker jag skulle köpa idag, och mascara och foundation var två av de saker jag behövde. Det slutar alltid med att jag kommer hem tomhänt när det gäller smink, det är behövligt men jag gillar verkligen inte att sprätta iväg mina sista slantar på det. Och nu när jag precis fått reda på att jag inte kommer att få pengar förens i September (Studiebidrag) känns det ännu surare. Pappa har åkt iväg så jag kan inte jobba för han heller, som det var planerat. Jag kommer bli tokig, tokigare, tokigast!

Måste även ringa min frisör i veckan. Jag Måste klippa mitt hår, och jag Måste färga utväxten. Livet är allt ifrån lätt när man inte har pengar, det är inte en dans på rosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0