Och vad händer nudå?

Jag vet inte vad jag är, om jag är uttråkad eller bara trött. Jag känner inte för att sitta uppe längre, men jag känner verkligen inte för att sova heller. Det kommer bara samma skit på tvn, varje vardag. Det finns ingen film som lockar särskilt mycket heller. Det kan inte bli svårare än såhär alltså, vad lever vi i för värld?

Sitter förövrigt och väntar på ett sms av Philip, det är nog det enda som skulle göra mig pigg och glad just nu. Fast jag förmodar att han är ute och kör moped, eller jag med andra ord så VET jag det. Jag saknar gossen så otroligt mycket, kan knappt tänka på något annat.

Imorgon är det iallafall fredag och jag har faktiskt båda lägenheterna för mig själv, både mors och fars. Det gör väl ingen skillnad igentligen, kommer nog ändå inte ha nånting att göra. Ska gymma på morgonen, därefter åker jag in till stan en snabbis och där tar det stopp. Min kropp skriker verkligen efter socialt umgänge just nu!

Äh, går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0