Onsdagnatt

Kvällen har varit lugn för min del, precis som jag förväntade mig. Jag har suttit framför tvn i väntan på att Paradise hotel skulle börja. Det blir bara mer spännande och dramatiskt för varje dag som går. Morgondagens avsnitt kan jag knappt vänta till känns det som, men det är väl bara att bita ihop. Nu satte jag mig just här, tänkte checka läget en sista gång innan jag stänger av för idag. Det blir en tidig uppstigning imorgon för min del, någorlunda bra tid iallafall. Ska städa mitt rum innan jag åker in till stan. Det blir att dammtorka och hela tjosan hejsan, känns som att det behöver fräshas upp en smula. Efter det blir det somsagt stan, och förhoppningsvis hittar jag en present till Philip, annars vet jag inte vart jag tar vägen. Jag har tänkt ut en grej, men jag har ingen som helst aning om den finns. Det är allt ifrån lätt att köpa presenter till killar, och det Måste ni tjejer hålla med om! Jag hade även tänkt hinna med att träna imorgon, och sen ska jag nog boka ett pass åt mig. Vad det blir får jag se, ska prata med gym-instruktören imorgon.

Nu är det dags att varva ner en smula innan sängdags.
Blir väl att glo på tvn en stund. Hej med er!

Det är sånthär man kan kalla gulligt va? ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0