Oppppps!

Luleåkalaset vart bra, helt kanon faktiskt! Nu har jag inte haft tillgång till dator förens nu så jag har därför inte kunnat uppdatera nånting alls, tråkigt nog. Hoppas jag inte tappat mina trogna läsare iallafall, lär jag ju märka isåfall.

Jag har umgåtts med Philip. Det har blivit lite allt möjligt, i måndags var vi på "barnkalas" hos lilla Oscar som fyllde två. Det var riktigt trevligt, och huset hade man ju absolut inte tackat nej till. Jag trodde inte att det fanns sådär fina hus i Luleå faktiskt, det kunde man kalla lyx. Det har blivit mysiga kvällspromenader och sol och bad, och i lördags var vi på Luleåkalaset. Vi var nog bland dem få som var nyktra bland människorna där, men det var skönt de med. Vi drog hem tidigt, runt tolv-tiden och drack the och såg på Ali-G-filmen. O jo, jag somnade till den också.

Idag for jag in till stan vid ett-tiden, mötte upp Sanna. Jag hittade mig två par shorts, likadana men ett par svarta och de andra var beiga. Typiskt mig att inte kunna bestämma mig så jag tog och köpte båda två eftersom dem ändå var på rea. Jag köpte även ett par vanliga, vita skor och två par linnen som kändes väldigt behövliga. Hade tänkt köpa smink och hårfärg men det får bli någon annan dag.

Nu väntar jag på mat, jag är hungrig som en varg. Ikväll hade jag tänkt dra ut, det är riktigt härligt väder så man känner inte lusten av att sitta inne precis. Sanna skulle komma och hämta sin väska här också så hon hänger väl på antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0