Sjätte augusti

Sanna börjar komma ikapp mig här. Kvinnan fyller 16 år idag, 6/8.
Grattis på henne!

Jag har varit hur slut som helst, varje kväll fram tills nu. Nu sitter jag här, pigg som aldrig förr. Sitter och lyssnar på en låt, spelat den om och om igen i timmar nu. Lorentz - Mayhem, ganska skön låt faktiskt. Den hade förmodligen varit ännu bättre om det hade funnits en fet baslåda i rummet.

Kommer kännas meningslöst att vakna imorgon känns det som, och regnar det så tänker jag ligga kvar i min säng hela dagen. Troligtvis skulle det bli bra väder, enligt ryktet. Jag ska sola, och träna och det är inte så mycket att se fram emot igentligen. Därefter ser det tomt ut för min del och den tanken gör mig tokig, funderar på att dra och överraska en person, men jag är osäker. Blev ännu osäkrare nu

Kommentarer
Postat av: SANNA

"Sanna börjar komma ikapp mig här. Kvinnan fyller 16 år idag, 6/7. "



du menar 6/8? ;)

2009-08-06 @ 03:27:00
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0