Stabilt

Nu har jag lugnat ner mig en smula, känner mig inte lika stressad och orolig längre. Knallade ner till gymmet vid sex-tiden. Tog det ganska lugnt idag med springningen, joggade lite lätt och körde styrke. Jag träffade även Thomas och hans kompis där, nice! Jag känner att förkylningen inte är på bättringsvägar, kanske borde jag uppsöka en läkare? Kan ju inte vara helt normalt dethär.

Ska strax koka the, mysiga stunder. Det måste nog vara bland de godaste sorterna som finns! Ska nog göra mig en kvällsmacka också, eftersom jag inte kan äta frukt nu under dem senaste timmarna. Jag fick en allergichock efter gymmet igen, konstigt att man ens kan vara allergisk mot frukt. Hur allergisk jag än nånsin kommer att bli så kommer det aldrig vara någonting som hindrar mig från att äta det. Sådeså

Humöret svänger. Förlåt för tråkiga inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0