Stan

Igår åkte jag som sagt med min mor. Vi var ända till ryska gränsen, en ganska bra bit dit. Så nu har pappa kommit hem, skönt det. Jag hann inte uppdatera imorrse eftersom jag fick vakna tidigt och åka in till stan. Jag träffade Sanna först, vi lunchade. Därefter träffade ve Henny och Nathalie, och jag fick även träffa min Philip. Jag gick runt ett tag med honom, han köpte sig två par skor. Sen drog vi och kollade på ögonbryns-smycke åt han på Solgården. Nu får vi bara hoppas på att han får ta sitt hål! Vi träffade tjejorna sen, umgicks ett tag. Och sen gick jag och han och fikade

Kom hem runt halv sex. Jag käkade middag, gick och vilade en stund och nu satte jag mig här. Ikväll är vädret kasst, som vanligt. Jag hade tänkt se American pie som går på sexan klockan 9 ikväll, och mer än så blir det väl inte. Jag väntar väl tills Philip kommer, då blir allt roligare!

Imorgon blir det stan, igen. Jag måste lämna igen mina böcker som varit försenade sen april, därefter ska jag gå runt ett tag. Jag hittade nämligen sånt jag gillade idag, en ylletröja/kofta, ett par converse, en skjorta, och ett par jeans. Men dem lär jag nog beställa! Förhoppningsvis får jag pengar av far min så det räcker, känns som att jag fått nog redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0