Todilo

Skoldagen gick bra och snabbt, och tur var väl det! Vi fick sluta redan vid två, så efter det for jag en sväng på stan och sen till Philip. Äntligen fick man umgås med sin pojke! Fast man hade önskat att hans mobil inte hade ringt varannan halvtimme. Man blir rätt beroende av en läckerbit som han. När vi till slut fick vara ifred så tog vi det bara lugnt, vi låg och pratade i sängen osv. Sen vart det kvällsfika och tv, ett mysigt litet avslut. Dock synd att jag var tvungen att fara hem redan nu, när jag hade velat stanna hur länge som helst.

Blir en någorlunda tidig kväll för mig iallafall, ska snart lägga mig och läsa. Imorgon blir det att dra till skolan och ha engelska fram tills elva, och därefter slutar jag. Skönt, men samtidigt lite tråkigt. Känns igentligen ganska värdelöst att stiga upp, när man bara ska ha två lektioner. Men det gäller väl bara att orka, i guess. På fredag ska jag vara ledig iallafall. Jag har tandläkartid klockan 08.10 på morgonen, och klassen ska iväg till Ormberget och snäll som min mentor Sture är så sa han att jag kunde komma på eftermiddagen, och då är det endast en lektion kvar så det känns väl lite meningslöst, kanske. Jag drar till Philip senare den dagen, vi lagar middag där och sen drar vi på bio med Mackan. Svin mys ju!

Det var allt jag hade på hjärtat. Jag är ärligt talat svin trött, och ska därför gå och dricka ett glas vatten nu och därefter sova så jag tar mig upp imorgon. Uppdateringen har inte varit på topp idag, men det är somsagt för att jag varit i stan ända från morgon till kväll. Imorgon lär jag nog vara aktivare med tanke på att jag slutar tidigt, och därefter kommer att åka hem och göra precis ingenting.

C ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0