Bättre sent än aldrig

Som sagt skulle det bli en sen uppdatering idag och det vart till och med lite senare än jag trott. Jag kom hem kring fem-tiden. Jag åt middag har efter det suttit och bara pratat om allt möjligt med min far. Snart åker han igen och det är lika tråkigt som alltid, men jag är väl van. Idag är det Tisdag och det är även en pluggdag idag. Jag har en so-uppgift som ska göras och en bokrecension i engelskan. Inte alltför kul, men det är sånt som måste göras! Därefter har jag förmodligen inga fler läxor före jul-lovet och bara det känns ju gudomligt skönt!

Jag hade nu tänkt att ta mig en liten powernap, för att jag känner att det verkligen behövs. Senare åker jag till Philip för att få hjälp med pluggandet, bara det inte blir alltför sent. Jag uppdaterar väl så småningom, håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0