Den stora dagen är här

Nu har klockan paserat tolv så jag antar att det är dags önska en God Jul! Min jul kommer att firas i Rosvik hemma hos Familjen Ericsson, med mina kusiner och familj. Det ser ut att bli enligt traditionerna i år med, d v s Kalle Anka, därefter julmat, och strax därefter en tomte som kommer inklampandes. Nu blir det 16:de året för mig.

Så nu är det bara på med ett stort smile på läpparna och bara se glad ut, trots att julen inte är min grej. Kameran kommer jag att ta med mig och jag ska försöka att få många bilder, som jag sen kan dela med mig utav. Det har inte blivit mycket bilder på senaste tid, men det har mycket med tiden att göra. Den rusar iväg!

Så jag säger det igen. God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0