Det närmar sig

Varför jag inte har uppdaterat i helg kan ni nog själva räkna ut. I fredags fick jag ett sms av Philip där han skrev att han orkade sakna mig nå mera, och kom därför hit. Vi drog till Mc donalds och slängde i oss käk, sen tog vi bussen tillbaka till Porsön. Båda var något nedkylda och vi tog oss ett bad, och därefter somnade vi till en film. Jag har därefter bott hos Philip, från lördag till idag. Det har varit helmysigt som vanligt, även fast vi inte gjort nå speciellt. Det var tungt att säga hejdå imorse.

Endast en dag till kvar i skolan, och sen tackar vi för dethär året. Vart har tiden tagit vägen igentligen? Imorgon kommer dagen bestå av en grötfrukost, som tydligen verkar vara traditionellt i gymnasiebyn och därefter ska vi tydligen ha Matte med Marianne medans alla andra får sluta, fast det förvånar mig inte när det är henne vi snackar om. Nåja, huvudsaken är att vi hur som helst slutar tidigt och att vi äntligen får gå på lov! Jag ska direkt efter skolan gå in till stan för att kika på julklappar. I år har jag inte varit ute i god tid men jag har väl någorlunda bra koll på vad som ska inhandlas. Dock hade det suttit bra med en extra slant över, men man kan ju inte få allt. Senare mot kvällen ska jag traska till Philip och vara med han, för att sen ta farväl av honom eftersom vi inte kommer att ses på en vecka. Det kommer bli tungt som alltid

Men nu är det fortfarande måndag och det är roliga saker som händer idag! Jag sitter just nu och väntar på att min syster och hennes lilla familj ska komma hit. Det var ett tag sedan sist! Jag förmodar att det bara blir att ta det lugnt och umgås ikväll. Ska även höra medsyster om hon inte kan vara snäll och hjälpa mig med min läxa, sista läxan för i år. Ja så var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0