Drömmer mig bort

Jag och Philip har under den senaste tiden snackat om att vi skulle vilja göra något speciellt under jul-lovet, och att framförallt få komma bort från Luleå, och med det menade nog ingen av oss att fara till någon by uppe i Lappland utan söderut såklart! Nu har vi kommit fram till att vi eventuellt ska åka med syster och c.o ner till Västerås efter jul, och jag har nu suttit och kollat tågbiljetter förfullt! På flygfronten ser det fullt ut, och det lilla som finns kvar är biljetter som kostar kring två tusenlappar, helt onödigt dvs. Vi snackade om att bara fara dit några dagar, och sen komma hem till nyår för att fira den med vänner mfl. Det låter helt underbart i mina öron! Om det blir av så åker vi Lördagen den 26 och kommer mest troligt hem på Nyårsafton, den 31:a.

Drömmer mig bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0