Efter en the-kopp och många timmars sömn

Inte nog med att jag känt mig nere och deprimerad idag, så börjar jag känna mig sjuk också. Känns inte som någon förkyldning eller så, utan mer en infektion i kroppen. När jag klev in i badrummet var mitt vita ansikte och mina sprängröda ögon det första jag fick syn på och det var ju knappast den vackraste synen kan jag tala om. Jag ska därför strax hoppa in i en kokhet dusch och bara stå där. Efter det ska jag smörja in mig med lite roligare krämer och göra mig en stor the-kopp och bara ta det lugnt framför tvn. Det får bli en någorlunda tidig kväll för mig idag, jag känner hur min hjärna skriker efter sömn.

Förlåt för tråkiga inlägg på den senaste tiden, att jag bara skrivit om vardagen och att jag knappt skrivit om något annat, + att bilderna varit väldigt få. Den hårda sanningen är att jag faktiskt inte hunnit göra så mycket annat än att pluggat de senaste veckorna, och har därför inget kul att komma med. Inläggen kommer så småningom innehålla fler bilder också, jag har bara inte haft varken tid eller ork för att ens ta i dendär förbaskade kameran. Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0