En av alla "traditioner"

Imorgon är det dags igen! Porsöskolan ska jag julfest och vi tjejer som gått där har genom alla år gått på julfesten, och därefter kollat på lucian, och det har genom åren blivit lite traditionellt för oss. Porsöskolan har enligt mig varit den bästa skolan jag gått på, trots att jag bara gått två skolor innan dethär. Det är där jag har haft som roligast! Alla raster, alla bus man gjort och varit med om. Oförglömligt!

Här är en bild från förra årets lucia. Det kändes som att det var igår man stod där själv, nervös och nästan svimfärdig. En av de saker jag aldrig lär glömma var precis när vi skulle gå in, då mitt hår plötsligt börja brinna, men faran var över lika snabbt som jag märkte det, tur nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0