En hetsig dag

Inte hunnit komma med något inlägg idag men jag förmodar att ingen blivit speciellt ledsen i ögat för det. Nu är jag här iallafall och har igentligen ingenting särskilt att komma med. Livet ser ut som det brukar med, skola, pojkvän och shopping. Det har inte blivit så mycket annat på den senaste tiden. Igår for jag till Philip och pluggade förfullt. Där fick jag hjälp av hans underbara mor och även hennes kille jonas som kan massor om politik. Kring halv tolv vart jag klar och då blev det att jag istället sov över där. Vem tackar inte jag till det?

Imorrse vart det mycke spring i mina ben när jag kände hur kallt det var. Efter det första andetaget fick jag en ren chock, det kändes inte alls som att det var luft man andades in. Jag klarade mig iallafall till skolan, även fast jag endast hade en t-shirt under jackan. Skoldagen var inte så märkvärdig, datalektionen var väl den enda som igentligen var någorlunda seriös. Även Rolfan var en smula gladare idag! Vi slutade tidigare idag, mycket tidigare än vi trott så jag tog en runda på stan, provade jeans och annat kul. Klockan tre for jag hem till Philip och tog det lugnt. Vi åt middag och gjorde annat kul, sen tog jag halv nio bussen hem.

Nu återstår väl inte så mycket av denhär onsdagskvällen. Jag har sett på Paradise Hotel och just klivit ut ur en skön dusch! Rakhyveln var däremot inte snäll med mig idag. Nu ska jag strax gå och koka en kopp the och bara sitta här och snoka runt.

Later's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0