Hektiskt

Igår slutade vi direkt efter den såkallade "Grötfrukosten". Det kändes fint som en avslutning, men mindre värt när vi slutade redan klockan 10, men det var samtidigt skönt. Jag gick runt på stan och la undan julklappar åt mig själv, och sen gick jag vidare till Philip och umgicks med honom. Vi for iväg till Storheden och kollade på Ipods och annat kul, och därefter vart vi bjudna på Donken av hans mor. Det satt mycket bra! Trots att ingen av oss var särskilt hungrig. Därefter åkte vi hem till honom och tog det lugnt resten av kvällen.

Idag har jag inte hunnit uppdatera någonting, men jag antar att det inte är någon som sitter där hemma och grinar för det. Nu är det dagen innan julafton och en hektisk dag. Jag har gått på stan och köpt julklappar med far min och därefter syster. Vi umgicks och gick på restaurang och åt, det vart en kycklingsallad för min del och den satt bra kan jag tala om! Sen tog jag och syster bussen till moster och fikade där med alla andra.

Nu har klockan paserat åtta och jag har kommit hem för en liten stund sen. Jag ska strax sätta igång med julklappsinslagning och sedan färga håret. Fina fisken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0